Har du det, som der skal til? Som konsulent hos Copenhagen IT Consult forventer vi, at du har minimum 6 års praktisk IT-erfaring. Hvorfor denne begrænsning?
Fordi vi ved af erfaring, at det tager sædvanligvis ca. 6 år, før du er så godt hjemme i IT-universet til, at du har de fornødne kompetencer til at levere en ydelse af højeste kvalitet til vores kunder. Derfor mener vi, at det er en rimelig forventning til dig.
Hvad søger vi?
Vi søger en bred vifte af projektledere, it-arkitekter, udviklere, driftsfolk samt meget mere med værktøjskassen i orden og positive personlige egenskaber, der ikke er bange for en givende udfordring og fungerer godt i virksomhedernes ofte meget forskellige organisationskulturer.
Er det dig? Så tag en uforpligtende snak med os på (+45) 45 94 80 10 eller skriv til os på mail@citc.dk.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Når kunden har en konsulent fra os, handler det om at få afstemt forventningerne gensidigt, så samarbejdet kan forløbe gnidningsløst.
Kunden skal have noget for pengene, hvilket oftest hænger sammen med, at konsulenten trives samtidig med, at der leveres synlige resultater.
Den bedste måde at gøre det på er at sikre, at den rette konsulenten er valgt til jobbet. Det gør vi ved at selektere bevidst og målrettet, når vi sætter konsulenten sammen med projektet/opgave, hvilket typisk sker i godt samarbejde med både konsulenten og kunden.
Men selvom forventningerne er godt indledningsvis afstemte, kan der ske ændringer, som nødvendiggøre korrektioner. Hvis projektet eller opgaven ændre karakter, der sker udskiftning af nøglepersoner, ændring af teknologi eller geografi er det alle eksempler på ændringer, som kræver opmærksomhed.
Når det sker, er det vigtigt, at vi får det at vide så hurtigt så muligt, så vi kan medvirke til at sikre vores fælles succes. Vi er med til at sikre dit samarbejde med kunden forløber glat og gnidningsfrit. Det samme gælder, hvis der opstår muligheder for andre opgaver/projekter for dig eller hvis vi på anden måde kan yde endnu en service eller forbedre vores nuværende hjælp til kunden.
Når du er ude for os, er du vores professionelle samarbejdspartner, og vi forventer, at du holder os orienteret om relevante muligheder og problemstillinger. Det sker, fordi det styrker processen, og vi kan tilbyde den assistance, som du og kunden måtte have behov for.
På den måde er vi med til at tage del i de udfordringer, som kunden og du står i med projektet/opgaven. Vi er omfattet af samme tavshedspligt, og vi må gerne tale om forholdene indbyrdes. Du bryder altså ikke din tavshedspligt ved at inddrage os i projektet og forholdene omkring det.
Med jævne mellemrum vil du også opleve, at du skal udfylde et spørgeskema. Det er ikke særligt tidskrævende, og du får det hele tilbage igen i form af et bedre samarbejde og bedre arbejdsforhold.
Du kan læse om, hvordan andre af vore konsulenter har oplevet samarbejdet omkring kunderne under artikler.
Vi glæder os også til samarbejdet med dig.